Papildai sportui – patarimai pradedantiesiems

Papildai sportuiJei papildai sportui jums nėra gerai pažįstama sritis, tuomet šis straipsnis bus labai naudingas pradedantiesiems. Galbūt jūs jau esate pradėję ieškoti informacijos internete ir sporto tematikos žurnaluose, nes esate girdėję, kokie svarbūs yra papildai, kai jie yra puikiai suderinti su jūsų treniruotėmis ir mityba. Pats svarbiausias veiksnys pirmiausia yra mitų ir perdėtų skambių frazių išsklaidymas tam, kad visuomet žinotumėte tikrą ir naudingą informaciją, kuria būtų paremtas jūsų aktyvus ir sveikas gyvenimas

Turėtume pradėti nuo to, ką nemaža dalis žmonių iki šiol manė žiną apie sporto papildus. Žinoma, yra begalė naudingos ir puikios informacijos apie papildus, tačiau taip pat yra ir daugybė klaidinančios informacinės medžiagos, kuria ima vadovautis kai kurie sportuojantys žmonės. Todėl pirmuosius žingsnius reikėtų žengti remiantis pačiais paprasčiausiais pagrindais.

Viena didžiausių problemų, kuri gali atsirasti dėl netikslios informacijos, yra tiesiogiai susijusi su pernelyg dideliu noru viską pasiekti per labai trumpą laiką. Tai reiškia, kad nereikia tikėtis, jog papildai iš karto padarys jus visai kitokiu žmogumi, neužsiimant reguliaria fizine veikla. Jei taip manysite, galite greitai nusivilti ir patirti nesėkmę.

Tam, kad kiekvienas iš jūsų nuo pat pradžių galėtų pasiekti sėkmę, o papildai sportui suteiktų didžiausią galimą naudą, pasistengsime išsklaidyti kelis mitus ir pateikti keletą faktų apie sporto papildų vartojimą.

Pirmasis mitas – papildų vartojimas gali atstoti treniruotes. Galbūt jums gali atrodyti akivaizdu, kad tokių stebuklų tikėtis neverta, tačiau didelė dalis žmonių vis dar ieško tos vienintelės ir stebuklingos piliulės, kuri be jokių pastangų padėtų pasiekti užsibrėžtą tikslą. Papildai turi būti derinami su sportu ir pilnaverte mityba.

Antrasis mitas – vos per savaitę papildai padės radikaliai pakeisti kūno formas. Nors yra tiesa, kad papildai sportui padeda mums tapti stipresniais, tvirtesniais ir greitesniais greičiau, nei papildų nevartojant, tačiau per vieną naktį radikalių pokyčiu negalima tikėtis. Be to, per daug greiti kardinalūs pokyčiai gali turėti neigiamą poveikį organizmui. Todėl nereikėtų manyti, kad, vartodami papildus, užtruksite tik kelias dienas, kol suformuosite puikias kūno formas.

Pirmasis faktas – kokybiškų sporto papildų dėka organizmas greičiau atsistatys ir bus galima intensyviau treniruotis. Juk niekas nenori po treniruotės ištisą savaitę jaustis pervargęs ir išsekęs. Greitas išsekimas yra labai svarbi ir viena iš dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl žmonės, vos pradėję sportuoti, nuleidžia rankas, tad mes turime pasistengti pašalinti arba kuo labiau sumažinti  tokias priežastis.

Papildai sportui turi puikų poveikį gydomiesiems ir atstatomiesiems organizmo procesams, suteikdami reikiamų vitaminų ir mineralų mūsų sąnariams, sausgyslėms ir raumenims. Tai leidžia raumenims greičiau atsistatyti ir augti, o pastarieji du veiksniai suteikia daugiau energijos ir jėgų produktyviau treniruotis.

Antrasis faktas – papildų vartojimo laikas turi didelės įtakos. Jei iki šiol sportavote ir lankėtės sporto klube, turbūt jums jau teko girdėti apie tai, kad konkrečius sporto papildus reikia vartoti tam tikru laiku. Tai yra tiesa. Rinkoje yra didžiulis papildų pasirinkimas, kuris leidžia kiekvienam sportuojančiam žmogui įsigyti papildus, skirtus vartoti prabudus ir pusryčiaujant, prieš treniruotę, po treniruotės ir vakare. Trumpiau tariant, skirtingu metu reikia naudoti skirtingus papildus, nes kiekvienas iš jų turi savitą poveikį mūsų raumenims ir organizmui. Todėl labai svarbu papildus vartoti reguliariai ir nustatytomis valandomis. Tokiu būdu laiku pamaitinsite savo raumenims, gausite reikiamų vitaminų ir mineralų, o jūsų treniruotės bus pilnavertės ir efektyvios.

Ką gi, tai yra tik keli mitai ir faktai, kurie, tikimės, bus naudingi pradedantiems propaguoti sportą. Atminkite, kad papildai sportui duos norimą rezultatą, jei pasirinksite jums reikalingus produktus ir vartosite juos reguliariai, nepamiršdami subalansuotos mitybos ir tinkamo treniruočių režimo.