Pagrindinės grožio priemonės – koks lūpų balzamas tinka geriausiai?

Ko gero, nesuklysime sakydami, jog didžioji dalis moterų nori atrodyti geriausiai kiekvieną dieną. Tačiau dėl darbų gausos, rūpinimosi šeima grožio reikalai dažnai atsiduria paskutinėje vietoje. Tam, kad taip nenutiktų ir jums, pasidalinsime paprastais patarimais ir priemonėmis, kurios padės be didelių pastangų pasiekti maksimalių rezultatų.

  • Rinkitės kokybę, o ne kiekybę. Žinoma, galite prisipirkti pilną krepšelį pigių kosmetikos priemonių ir didžiuotis jų gausa. Tačiau, labai tikėtina, jog jos visiškai netik jūsų odos tipui, amžiui ir gali sukelti daugiau problemų nei išspręsti. Vietoj to, pasirinkite kelis svarbiausius produktus ir naudokite juos kiekvieną dieną.
  • Veido kaukėInvestuokite į odą. Didžioji grožiui skiriamų pinigų dalis turėtų atitekti odos priežiūrai. Juk jeigu ji atrodys ne kaip, visai nesvarbu, kiek makiažo tepsite. Veido kaukė, dieninis ir naktinis kremai, kremas paakių sričiai – tai pagrindinės priemonės, kuriomis turėtumėte apsirūpinti. Nepamirškite ir lūpų priežiūros. Pažvelgus į jas iškart matyti, ar vartojate pakankamai skysčių, ar ne per ilgai mėgaujatės saulės spinduliais. Tinkama mityba bei skysčių vartojimas ir lūpų balzamas yra geriausias būdas užtikrinti puikiai atrodančias lūpas.
  • Rūpinkitės grožiu iš vidaus. Galime žarstyti galybę patarimų apie tai, kokius produktus turėtumėte naudoti, į kokius specialistus reikėtų kreiptis, tačiau svarbiausia yra tai, ką darote iki tol. Pirmiausia, turėtumėte susitvarkyti savo mitybos režimą. Rekomenduojame padidinti skysčių, vaisių, daržovių, grūdinių kultūrų vartojimą. Venkite itin sūraus ar aštraus maisto. Jeigu pavyksta, apsiribokite vienu-dviem kavos puodeliais per dieną – patikėkite, jūsų oda padėkos. Kankinant spuogeliams veido srityje, patariama bent kuriam laikui atsisakyti pieno produktų ir stebėti pokyčius. Šalia mitybos pokyčių itin svarbu ir aktyviai sportuoti. Kasdien turėtumėte daug vaikščioti, jeigu yra galimybė, bėgioti, važinėti dviračiu ar lankyti šokių pamokas. Miegas taip pat itin svarbus – moterys, kurios miega mažiau nei 6 valandas per parą, yra daug labiau linkusios priaugti svorio, ypač pilvo srityje.

Taigi, grožio priemonės, kurias turėtumėte naudoti kasdien tai – veido kaukė, kremai, lūpų balzamas bei kokybiška dekoratyvi kosmetika. Šalia to rekomenduojame rūpintis mityba, sportu bei tinkamu miego režimu.