Kokiais atvejais verčiau remontuoti spausdintuvą, o ne pirkti naują?

spausdintuvasSpausdintuvas – pakankamai svarbus šiuolaikinis biuro įrenginys, kuris atrodo, kad yra gana paprastas, tačiau iš tiesų reikalauja pakankamai preciziškos priežiūros ir taip pat atsako už jūsų biuro funkcionalumą. Juk kuo dažniau spausdintuvas genda, tuo daugiau laiko jūs iššvaistote jo remontui, o neretai spausdintuvo remontas kainuoja ir didelius pinigus.

O ką jau kalbėti apie tuos atvejus, kai spausdintuvas pradeda prastai veikti nuolat, ir po kelių kartų remonte jūs tiesiog nusprendžiate, kad neapsimoka eilinį kartą vežti to spausdintuvo į remontą – verčiau nusipirkti naujesnio modelio, galingesnį ir galimai patikimesnį spausdintuvą. Taip, spausdintuvas iš tiesų turi būti patikimas verslo partneris ir kuo rečiau jis kelia problemų, tuo geriau. Tačiau, kaip žinoti, kuriais atvejais verčiau pirkti visiškai naują spausdintuvą, o kuriais atvejais geriau mėginti jį pataisyti? Pateiksime jums keletą gana svarbių patarimų, į kuriuos tikrai vertėtų atkreipti dėmesį.

  1. Jeigu dar yra garantija, tuomet tikrai verčiau pataisyti. Be abejo, tai yra logiška – jeigu galite tą spausdintuvą dar pataisyti nemokamai, tai tą ir padarykite – jeigu jo kokybė vis tiek netenkina, tuomet jau verta pagalvoti apie naujo spausdintuvo pirkimą. Visgi, kol dar yra garantinis laikotarpis nesibaigęs, pamėginkite pataisyti – juk tai nieko nekainuoja.
  2. Jeigu tai brangiai kainavęs, žinomo prekinio ženklo spausdintuvas. Be abejo, norintys sutaupyti pinigų, neretai perka nežinomo vardo spausdintuvus iš interneto – taip, kartais kaina būna iš tiesų stulbinamai maža, tačiau po kurio laiko jūs tiesiog pastebite, kad spausdintuvas veikia labai prastai, nėra jokio stabilumo ir pastoviai reikia jį vežti į remontą. Ne be reikalo yra sakoma, kad „šykštus moka du kartus“ – tai yra gryna tiesa. Verčiau iš karto pirkti šiek tiek brangesnį spausdintuvą, tačiau tokį, kurio gamintojai gali jums suteikti kažkokias garantijas. Gamintojai, kurie gali pasirūpinti, kad jų spausdintuvas veiktų kokybiškai. Be abejo, tokie gamintojai dažniausiai turi labai gerą reputaciją ir už savo vardą taip pat prisidės šiokį tokį antkainį. Tačiau tai yra tikrai geriau, nei nuolat vežti į remontą kažkokios nežinomos firmos spausdintuvą ir nežinoti, po kiek dienų ar savaičių jis vėl suges. Jeigu turite geros, patikimos firmos spausdintuvą ir jis sugedo, tai dažniausiai mes tokiais atvejais rekomenduotume jį nuvežti į taisyklą – galimas daiktas, kad ilgą laiką jis veiks be jokių problemų po vieno kokybiško sutaisymo.
  3. Jeigu žinote, kas kokybiškai remontuoja spausdintuvus. Be abejo, taisyklų yra labai daug, tačiau jeigu turite žinių ar rekomendacijų, kas iš tiesų kokybiškai remontuoja spausdintuvus ar kokią kitą panašią techniką, labai reikalingą jūsų biure, tai pasinaudokite tų meistrų paslaugomis ir taip sutaupysite daug laiko ir pinigų. Nereikės nei pirkti naujos įrangos, taip pat nereikės daug kartų vežti į remontą tų pačių daiktų, kadangi jūsų pažįstami patikimi specialistai ir po vieno karto sutaisys taip, kad į remontą nereikėtų grįžti pakankamai ilgai.

Tikimės, kad šie trys patarimai padės jums nuspręsti, kada verčiau remontuoti, o kada verčiau pirkti naują spausdintuvą savo įmonės biurui.