Kas yra gera lauko reklama

Lauko reklamą gana lengva įsivaizduoti kiekvienam. Didelės iškabos, spalvoti plakatai, mirgantys ekranai judriose miestų vietose bei intensyviai naudojamų kelių pakraščiuose. Lauko reklamai galėtume priskirti ir nedidelius plakatus viešojo transporto stotelėse ir net lipdukus ant stulpų ar šviesoforų. Viskas atrodo paprasta ir aišku. Iki to laiko, kol jums pačiam neprireikė kokios nors lauko reklamos savo verslui. Tuomet viskas pasidaro kur kas sudėtingiau, norisi užtikrinti ir reklamos solidumą,bet ir nepermokėti, norisi būti gerai matomiems, tačiau kur kas patraukliau atrodo labiau nišiniai srautai, nors ir mažesni. Tad kas gi yra gera lauko reklama ir kokie turėtų būti pirmieji žingsniai norint ją pasirinkti.

Be abejonės, jums visada teks balansuoti tarp kainos ir tikėtino rezultato. Net ir stambiausi verslai sau negali leisti visko. O jei jūs tik atidarėte savo kirpyklą, paskyrę jai viso gyvenimo santaupas, greičiausiai didelių sumų reklaminiams stendams mirgančiuose LED ekranuose jau nebeturėsite. Tuomet reikia leistis vis žemiau ir žemiau. Gal net iki reklamos ant gatvės stulpų ir šviesoforų. Jei tik nebijote rizikuoti ne tik vos gimstančio verslo solidumu, bet ir baudomis už viešųjų vietų teršimą.

Lauko reklamaSukime link to, kaip reklaminius stendus panaudoti efektyviausiai. Iš pažiūros tai gali būti labai sudėtinga, nes juk srautų gatvėse nepavyks pareguliuoti taip, jog pro jūsų reklamą eitų tik potencialūs klientai. Žinoma kad ne. Tačiau galime tų srautų tiesiog paieškoti. Visų pirma, jei tik jūsų verslas skirtas labiau jūsų rajonai, apsiribokite tik lokalia reklama. Ar tai kirpykla, ar nedidelė kavinė, ar vagonėlis su kebabais, greičiausiai didžioji dalis jūsų klientų vis tik bus vietiniai. Tad pirmiausiai jų dėmesį ir reikia atkreipti. Savo naują verslą reklamuokite visi arti paslaugų teikimo vietos, po truputi plėsdami periferiją. O jei prekiaujate kebabais, paieškokite netoliese esančių jaunų žmonių susitelkimo vietų ir reklaminį stendą kelkite būtinai tenai. Tai – tikrai potencialūs jūsų klientai, kuriuos lauko reklama gali paveikti labai greitai ir tiesiogiai.

Kada verta išeiti iš savo teritorijos ir lauko reklamą perkelti į judriausias miesto vietas bei didžiausius stendus? Geriausia tuomet, kai esate žinomi. Tuomet, kai pagrindinis jūsų reklamos tikslas yra ne suteikti vartotojui informaciją ir jį pritraukti, bet tiesiog apie save priminti. Ir, be jokios abejonės, jei esate tik kebabų kiosko savininkas mikro rajone, jums tokia reklama kažin ar kada nors gali pasiteisinti.